fbpx

רוצה לעבור לרכב חדש מהניילונים ולשלם פחות?

זה אפשרי!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בחר איזה רכב מתאים לך

רוצה לעבור לרכב חדש מהניילונים ולשלם פחות?

זה אפשרי!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אודותינו

ליס אנד דרייב נוסדה בשנת 2017 והינה במסע מחייב להגשים את החלום לרכישת רכב חדש.

במהלך השנים סיפקנו חווית קניית רכב ייחודית וצמחנו לשם מוביל בתעשיית הרכב, הודות לצוות המיומן שלנו, ללקוחות הנאמנים שלנו ולמחויבות לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר בענף הרכב.

למה ליס אנד דרייב?

  1. כל סוגי הרכבים –

    בוחרים רכב חדש מכל הסוגים ורמות הגימור לפי בקשתכם. בחרתם ביצרן ספציפי? לאחר 3 שנים תוכלו להחליף לכל יצרן שתרצו

  2. בעלות מלאה על הרכב –

    אתם בעלי הרכב ובכל זמן נתון ניתן למכור אותו לגורם שלישי ללא קנס יציאה. בנוסף, סעו כמה שתרצו, אין לכם הגבלת קילומטרים

  3. 100% מימון –

    בליס אנד דרייב תקבלו רכב חדש מהניילונים ב-100% מימון מלא, ללא צורך בהון עצמי וללא צורך במקדמה

  4. הריביות הנמוכות בשוק –

    בזכות ההסדרים ההדוקים שלנו עם מרבית הבנקים וחברות המימון בישראל, אתם נהנים מההחזר החודשי הנמוך ביותר בהתחייבות

  5. ביטוח חינם וטיפול ראשון במתנה –

    לקוחות ליס אנד דרייב נהנים מהטבות מיוחדות ובלעדיות. ביטוח חובה לשנה וטיפול ראשון לרכב החדש שלך במתנה

  6. רכב חדש כל 3 שנים ללא תלות ביצרן –

    התחייבות לרכישה חוזרת בטרייד-אין. אנחנו נקנה מכם את הרכב כדי שתמשיכו לנהוג בלי דאגות ותעברו לרכב החדש הבא בקלות

  7. טרייד אין לרכב הישן –

    שיטת ליס אנד דרייב היא השיטה המשתלמת והקלה ביותר להתקדם מהרכב הישן שלכם לרכב חדש מהניילונים. אנחנו נקנה מכם את הרכב הישן וניתן לכם את התנאים המשתלמים ביותר לקניית רכב חדש

 

עובדים מול כל הבנקים

הלקוחות שלנו ממליצים

בוא נדבר על הרכב הבא שלך

השאר פרטים ונחזור אליכם ממש עוד מעט.

 100% מימון לרכב חדש בתשלום חודשי נמוך וקבוע!

*מלאי רכבים חדשים מדגמי 2025 בלבד*

נחזור אליכם ממש עוד מעט.

ביטוח לשנה במתנה | טיפול ראשון במתנה | מימון 100% ללא מקדמה

הצהרת נגישות

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
 אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
 כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק.  לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
 התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.


אפשרות הנגישות בתפריט:

  • התאמה לניווט מקלדת – מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
  • התאמת האתר לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
  • חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ־200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:

כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
 להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה:
שם: רועי הרוש
טלפון: 050-6505660
אימייל:sales@leasendrive.co.il
כתובת למשלוח דואר: הרוקמים 23, חולון

פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים:

  • חניות נכים
  • דרכי גישה
  • כניסות
  • אזורי המתנה
  • דלפק כניסה
  • שירותי נכים
  • מעליות
  • נגישות המוקד הטלפוני,
  • דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס, sms, צ`אט..)
  • הדרכות עובדים לשירות נגיש
  • מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים
document.addEventListener('DOMContentLoaded', function() { var popupTrigger = document.querySelector('.open'); if (popupTrigger) { popupTrigger.addEventListener('click', function(e) { e.preventDefault(); elementorProFrontend.modules.popup.showPopup({ id: 2823 }); }); } });